סוכן הנסיעות הינו הגורם המקצועי הבלעדי המטפל בהזמנה, על כן כל בירור, שינוי או ביטול מתבצע ישירות מול הסוכן דרכו בוצעה ההזמנה. דמי ביטול או שינוי הזמנה נקבעים ע"י סוכנות הנסיעות והספק/חברת התעופה ובכפוף לחוק הגנת הצרכן. במידה וביצעת הזמנה דרך אתר חיצוני כגון Tripsta, Kiwi, GotoGate, Travelfusion, עלייך ליצור קשר עם נציגי השירות של האתר. תוכלו למצוא את פרטי הקשר בדף הראשי של האתר או בדף contact us.
באתר טרווליסט ניתן לחפש נופש או טיסה ליעד מבוקש ולקבל השוואת מחירים ורשימת סוכני נסיעות דרכם ניתן לבצע את ההזמנה. ניתן לבצע הזמנה אונליין של המוצר שבחרת או להשאיר פרטי קשר על מנת ליצור קשר טלפוני עם סוכן הנסיעות שבחרת. טלפון של משרד הנסיעות יוצג בדף אישור הפניה לאחר שליחת פרטי הקשר.
על מנת ליצור קשר עם סוכן נסיעות לגבי מוצר יש תחילה לבצע פניה לסוכן ע"י חיפוש ובחירה של הטיסה/חבילה הרצויה , בחירת סוכן הנסיעות דרכו רוצים לבצע את הבירור ,מילוי פרטי קשר ולחיצה על 'חיזרו אלי' במסך ההזמנה. פניה כזאת אינה מחייבת בסגירת הזמנה מול הסוכן.
עותק של אישור ההפניה הכולל את פרטי הקשר של משרד הנסיעות נשלח למייל של הלקוח. ניתן ליצור קשר טלפוני עם הסוכנות בשעות הפעילות המצוינות. במידה וביצעת הזמנה דרך אתר חיצוני כגון Tripsta, Kiwi, GotoGate, Travelfusion, עלייך ליצור קשר עם נציגי השירות של האתר. תוכלו למצוא את פרטי הקשר בדף הראשי של האתר או בדף contact us.
ביצוע הזמנה באמצעות הטלפון כרוכה בעלות דמי טיפול נוספים להשלמת ההזמנה ע"י סוכנות הנסיעות. ניתן לבצע הזמנה מלאה דרך אתר טרווליסט ובמידה וההזמנה אושרה אזי העסקה מובטחת והמחיר נקבע בעת ההזמנה. במקרים אחרים כגון השארת פרטי קשר בלבד או הזמנה שלא אושרה ייתכנו שינויים בזמינות ומחיר העסקה.
על מנת לברר את סטאטוס הזמנתך עליך לפנות לסוכן הנסיעות דרכו ביצעת את הזמנתך. בחר/י באפשרות 'שירות לקוחות סוכנים' בעמודה הימנית ושלח/י פניה לסוכן דרכו ביצעת את ההזמנה. במידה וביצעת הזמנה דרך אתר חיצוני כגון Tripsta, Kiwi, GotoGate, Travelfusion, עלייך ליצור קשר עם נציגי השירות של האתר. תוכלו למצוא את פרטי הקשר בדף הראשי של האתר או בדף contact us.
התשלום עבור עסקה מתבצע ישירות לסוכנות הנסיעות דרכה בוצעה ההזמנה. על מנת לקבל חשבונית מס או כל מסמך אחר הקשור להזמנה יש לפנות לסוכנות הנסיעות בעזרת פרטי הקשר שנשלחו לעותק ההזמנה שביצעת במייל.
ישנם מספר מקרים בהם לא ניתן לאשר הזמנה כגון ,מערכת ההזמנות של הספק/חברת התעופה לא אישרה את ההזמנה או במקרה של בעיה בחיוב כרטיס האשראי.
כיוון שחלק מחבילות הנופש תלויות באישור של המלון הכלול בחבילה, במקרים אלה נדרשת בדיקה של סוכן הנסיעות מול המלון שבהזמנה. במידה ואין מקום במלון המבוקש סוכן הנסיעות יכול להציע ללקוח מלון חלופי. במקרה זה, רק לאחר הסכמת הלקוח על המלון החלופי ההזמנה מאושרת סופית.